Company Day

Hul 10 - Foto: Ellen Julsgaard

COMPANY DAY

Brande Golfklub kan tilbyde de bedste faciliteter til afholdelse af Company Day i smukke omgivelser.

Påtænker du at lave et golfarrangement for dine forretningsforbindelser eller medarbejdere, så har vi de perfekte rammer i form af en spændende og veltrimmet 18 huls bane beliggende i flot natur.
- Ligeledes en flot og velholdt 6 hullers par3-bane.

Det hele suppleres af et moderne og præsentabelt klubhus med alle faciliteter, og hvor Café 19 står for forplejningen.

Vi kan tilbyde alt fra den store Company Day fra 175 DKK pr. deltager til det lille intime arrangement på par3-banen »Golf for Sjov«, som også er for dem, der ikke har prøvet golfspillet før.

Hvis det ønskes, varetager vi alle de praktiske opgaver - f.eks. udarbejdelse af scorekort, startliste og resultatopgørelse efter matchen. - Du kan dermed fuldt ud koncentrere dig om dine gæster.

Forplejning i Café 19 kan f.eks. bestå af:
♦ Morgenmad
♦ Frokostbuffet / middag
♦ Forplejning på banen

Vi er meget fleksible og tilpasser gerne arrangementerne til netop dine ønsker, og vi udarbejder også gerne et tilbud.

Kontakt kontoret for booking og yderligere oplysninger!

BRANDE GOLFKLUB