Provisionsaftaler

Klubhuset set fra hul 17 - Foto: Ellen Julsgaard

Der er indgået aftaler med nedennævnte virksomheder, hvilket indebærer, at der udløses et beløb til Brande Golfklub, når nærmere betingelser - som involverer medlemmerne -  er opfyldt.

- Vær derfor venligst opmærksom på nedenstående muligheder:

Aftalen med Altibox indebærer, at hvis et medlem af Brande Golfklub eller en person med tilknytning til et medlem i Brande Golfklub indgår aftale med Altibox om etablering af fiberbredbånd, udløser det et beløb på 300 kr. til klubben.

Tilknytning til et medlem af Brande Golfklub spænder vidt og kan eksempelvis være en nabobekendt eller et familiemedlem inden for Altibox's driftsområde, som fremgår ved at klikke her.

I forbindelse med bestilling af bredbånd skal der i kontrakten i kommentarfeltet anføres »Ambassadøraftale Brande Golfklub«.
- For at gå til Altibox's hjemmeside klik på logoet ovenfor.

Aftalen med Bravo Tours indebærer blandt andet, at hvis et medlem af Brande Golfklub køber en golfrejse, udløser det en provision på mindst 100 kr. til golfklubben. Provisionen udløses automatisk.

- Klik på logoet ovenfor for at gå til Bravo Tours' hjemmeside.